06 April, 2010

Малка дневна музика



(Нещо като ново начало)

Аз душата май си я забравих във фризера.
А белият дроб се влачи в цигарена агония след мен...

За скептика в мен българското кино никога не е имало чак такива успешни филми. Като се замисля прекалено малко са ми правили наистина впечатление и са излизали извън очакваната рамка.
За останалата част от мен обаче "Източни пиеси" на Камен Калев бе изненада; нещо ново и различно. Смел дебют и опит за разчупване, за измисляне на нова територия върху старите основи. Филмът ще си остане от това ново българско кино, което първаночално ти се струва прекалено измислено, а после да те замисли.
Част от саундтрака на филма е на Nasekomix. Трудно е да не си чул или чел за тях след успеха на филма. Aлбумът им се казва Adam's Bushes Eva's Deep и е смесица между китари тип Нова Генерация, меки вокали тип Белослава, щипка експериментален поп и изчанчени текстове.

Nasekomix - Инжектирай ми любов (Inject Song)
Nasekomix - Comes day, Comes Night
Nasekomix - Hell Song
Nasekomix - Lone Tango

3 comments:

jazz said...

Е, ха добре си се завърнал отново (:

Време беше...

highway blues said...

Аааа, супер, супер, супер! :)

щурец said...

И за мен "Пиесите" се оказаха изненада. Приятна - или по-скоро
успешна.

Да живеят нещо-като-новите-начала
и да размразят всеки ненужен фризер!